Babytomss
normalde 4 haftalıkken gebe olduğumu öğrenmiştim.(hafif pembe kan geliyodu peçeteye adet olcam sandım o sıra ama adetim gecikti 2 gün sürdü bu pembe kan öyle hamile olduğumu anladım) Doktor hayırlı olsun, 10 gün sonra gel kalbine dinleyelim diye gönderdi beni mutlu mesut. 1 -1.5 hafta sonra baktım yine kan geliyo yerleşme kanaması diye zannettiim. Git gide bi tık çoğaldı kanamalar. Kasıklarmda kramplar olmaya başladı ama ilk gebeliğim diye hiç bişey anlamadm normal zannetiim. En son kasık ağrısından oturamadım tuvalettede gittiğimde öyle bi kan boşaldıki benden. Parçada gördüm ayrıca. Orda anladım düşük yaptığımı.
hastaneye gittiğimizde kimyasal gebelikmiş dediler. Tututanamadan adet kanı gibi düşmüş. Zaten normalde bayanlar adet oldum zannedip düşük yapıyolar farkında bile olmuyolar dedi doktorum. Gayet normal, son zamanlarda 10 bayandan 8 i ilk gebeliklerini düşükle sonuçlandırıyor dedi. Ki çevremdende gördüğüm duyduğm kadarıyla artık böyle malesef yediğimiz içtigimiz herşey etkiliyor.
(benim prolaktin süt hormonum fazla çıktı- kan uyuşmazlığımız vardı- polikistik over sendromuydum-) şuan 7+4 gebeyim. Hergün karından iğne, her hafta kalçadan iğne ve günde 2 ilaç kullanıyorum ve yatıyorum bütün gün.
rabbim dileyen herkese nasip etsin.
tüm hormon testlerini yaptırmanı öneririm, önce sorunları bil ona göre redavini olursun. Sitres yapma ayrıca , istemiyorum artık diyip yorulduğun zamanda oluyor mucize adı üstünde ☺️