Vallahi böyle bi post açacağım asla aklıma gelmezdi kızlar 🙈 ama gel gör ki çok yiyen insanlardan nefret ederken şimdi hatta son iki haftadır felaket iştahım açıldı, aslında Kayınvalidem görümcem geldi yanıma ev bi şenlendi kalabalıklaştı ondan mı böyle oldum doğuma çok az kaldı ondan mı böyle oldum anlamıyorum çünkü onlardan önce çok iştahım yoktu bide evde tek olduğum için yemek yemek istemiyordum pek, 56 kiloyla hamile kaldım şimdi 66 kilodayım doğuma son 9 gün kaldı, böyle anormal iştah açılmasını neye göre yorumlayabiliriz sizce 🤔