Kızlar merhaba bilmiyorum sadece bende mi oluyor ben hep doğumda başıma bişey geleceğini ailemi herkesi arkamda bırakıp gideceğimi düşünüyorum belki de korktuğum içindir sürekli eşimi yalnız bırakıp giderim düşüncesi aklımda ve hep ağlamaklıyım sizde de böyle oluyor mu ne yapabilirim? Teyzem doğum esnasında vefat etmişti benle aynı yaştayken onun gibi olcam kesin deyip ağlıyorum. Psikolojik yardım almalı mıyım?