Merhaba canım. Ben Pursaklar Duru Tıp Merkezine gidiyorum. 1 tane Kadın doğum doktoru var. İsmi Ayşe Behiye. Çok tatlı çok ilgili bir doktor. Tavsiye ederim. Randevu sistemi ile bakıyor. Muayene ücreti 40 lira. Tahliller ücretli çok yüksek bir tutar değil. Ama doğum yok. Ben de doğuma yakın doktor değişikliği yapacağım mecburen. 👍