2 hafta önce bana da dediler aynısını 17. Haftamdaydım genelde bu haftalarda bazı bebeklerde görülüp sonra kayboluyormuş birkaç gün ben de korktum üzüldüm ama rabbimin hediyesi bu evlat ne olursa olsun kabulüm diyip gönlümü ferah tutuyorum. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın herkes sağlıcakla yavrusuna kavuşsun inşallah😌