Arkadaşlar dünden beri boynum tutuldu geçmiyo eczanede işim vardı gitmisken kas gevşetici krem sürebiliyomuyum diye sordum süremiyormusum ani tutulmalar kramplara dönecek dedi magnezyum baslatmadilar mı sana dedi yok dedim doktoruna yazdır dedi bı tane verdi receteme ekleyip şuan 17+6 haftadayım siz kullandınız mı kaçıncı haftada başladınız? Doktor randevum da haftaya belki yaşayan vardır aranızda diye sormak istedim