Yesimtzn Kizlar doguramiyorum hergun yeni bir umutla kalkıyorum tık yok 39+5 olduk…adet tarihime göre 28eylul doğum ama ultrasonda 2hafta geri dio doktor hangisine göre doğru bu tarih anlmdm böyle durumu yaşayan varmı hangi tarihi baz alcamm 😒😒😒
Jeremyy Yesimtzn bence acele etme bebek icinde kaldıkça daha az tehlikeli oluyor kuzenim 38de doğurdu sezeryanla ama keske 40 hatta daha fazla dursaydıda benden beslenseydi diyordu