Minikbebek123 Asiyetogac_18 ben ikili testti 11.haftada yaptırdım . İlk tekme miydi bilmiyorum ama 16.haftamda karnıma içerden bir şey dokundu yani nasıl anlatılır bilmiyorum .pıt dedi yani hissedecek kadar güçlüydü.hemen geçti .şimdi 18.haftaya giricem.hissetmedim bir daha.
Asiyetogac_18 Minikbebek123 yaaa canim benim hissedersin yaa inşallah bidaha sağlıkla gelsin inşallah cinsiyet için bişe dedimi doktorun
Busegul35 İlk tekmeyı 16 17 haftalıktı hissettim ıkıncı gebelıgım sonra hareket azaldı suan 21 haftalık hergun hıssedıorm 🤲🏻 ikili teste yetısemedım ama 3lu tarama yaptırdım
Minikbebek123 Asiyetogac_18 cinsiyet erkek dedi .İlk gebelikte zor hissediliyor biraz yarın 18.haftam 🙃
Deletedmom337 Tatlianne_ sol alt tarafimda pit pit atiyodu kizim simdi kucahimda iki bucuk aylik rabbim sizlerede nasip etsin o gunleri🥰
Deletedmom337 Asiyetogac_18 ben dogum yaptim canm iki bucuk aylik oldu bile kizim Rabbim sizlerede gostersin o gunleri insallah
Asiyetogac_18 Deletedmom337 ayy çok güzel masallah öpüyorum ozman o prensesi sağlıkla büyüsün inşallah