papatya35 bir kaç gün önce baya yorulmuştum halsizliğim bir türlü geçmiyor hanımlar normal mi acaba devamlı uzanmak istiyorım ilk haftalarda ki gibi tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinrim
papatya35 Ayse3434 halsizlik mi aynı şekilde , geçmiş olsun sizede, moralimde bozuluyor ya elim kolım kalkmıyor korona mı oldum diye yokluyorum arada kendimi