Mom103 haklısınız hepimizi maddi yönden zorlayıcı bir süreç miniklerimiz sağlıkla gelsin hepsinin üstesinden geliriz❤️ Bende 15. Haftamı bitirdim ve yavaş yavaş almaya başladım toplu almam imkansız, para biriktirip sonrada alayım diyemiyorum hastane ve ev masraflarına harcanıp gidiyor. Benimde aklımda ıslak mendil stoğu var, bez biraz korkutuyor ya sonra elimde kalırsa diye çünkü çevremde bebeği olan bir yakınımda yok 🙈