gul9686 Merhaba güzel anneler hastane odasından yazıyorum ıkı saat once kanamam basladı doktor bebeğin suyunun az oldugunu soyledi doktor ne yapmam lazım cok korkuyorum dua eder misiniz😢
YeniAnne066 gul9686 çok geçmiş olsun. Benim annem de bana hamileyken yaşamış aynı durumu. Benim de burda okuduklarıma göre havuç suyu çok iyi geliyomuş canım. Allah yardımcın olsun