Gul_2358 ZorYollardanAsipGelenim elinle uzun süre basılı tutunca beyazlıyor. Sıkıntı değil benimde arada oluo cok bastırma iğneyi yaptıktan sonra.
Bsmlh ZorYollardanAsipGelenim elini çok bastırmıssın ondan bıde sertleşme olur çok aşırı sıkma yada göbekten yapabılırsın
merve0128 ZorYollardanAsipGelenim olabilir ama deri altı iğnesi ya bişey olmaz diye düşünüyorum çünkü ben ilk iğneye başladığımda yanlış vurursak bişey olur mu demiştim hemşire de olmaz demişti istersen yinede için rahat etmiyorsa doktorunu arayıp sor canım