kckynssna Merhaba bayanlar ben mustela almayı düşünüyordum doktorumda mustela önerdi ama sizce yağı mı kremi mi hangisi daha iyi sonuç veriyor? Doktorum hangisini beğenirsen dedi😂 bu arada 16+0 ız teşekkürler görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim 😍💞
Taskin kckynssna ben de mustela krem kullanıyorum memnunum canım.yağ biraz daha sıvı formlu ya emilimi uzun sürebilir sen hangisini kullanmak istersen onu al ikisinin de etkisi aynı 😊
[silindi] kckynssna gördüğüm herkes kremini kullanıyor yağını kullanana çok rastlamadım. Bende kremini kullanıyorum gayet yeterli nemi
goncasln Bende kremini kullanıyorum nemlendirmesi gayet iyi 👍. İleriki haftalarımda badem yada hindistan ceviz yağıyla desteklemeyi düşünüyorum.
kckynssna Çoookkk teşekkür ediyorum hepinize kızlar bende kremini almayı düşünüyorum çok sağolun 😍😍😘😘💞💞