Gonca2535 Merhaba 2 gündür geçmeyen regl ağrısıyla aynı ağrılarım var bazen şiddetleniyor bazen hafifliyor nst ye bağlandım çok az sancım çıktı asıl kontrolüm p.tesi başına gelen varmı?
Ysmnatl Gonca2535 benimde 32. Haftada aynı şikayetle gittim nst de sancım.cikmadi idrar yollarında enfeksiyon çıktı oda yaparmış ağrı
Gonca2535 ecembugra53 gittiniz mi kontrole bizde erken doğum riski çıkmadı gayet keyfi yerinde zaten çok aşağıda değil şuan dedi içim rahatladı daha miniğiz üşüttüğüm için olabilirmiş gerçekten öyle sıkı giyindim ağrım azaldı ama leğen kemiklerim hala çok ağırıyor çekcez artık🥰
ecembugra53 Gonca2535 geldim canım kontrolden sancı az var orta derece canım 😊 her hafta gidicrm şimdi inş bakılscak sancılarıma 😊 cok şükür iyiz biz de canm