Senakrts Esraakkan123 evet muayene oldum. Hiç rahatsızlık, acı gibi şeyler hissetmedim. 10 saniye sürdü zaten. Kemik yapım doğuma müsaitmiş. 1 cm açılmam varmış 🙂
Aysnctl 25ummu Bugün 38 haftalik oldum. Doktor 38de çatı muayenesi yapicam dedi. Bugun gittik kontrole yaptı. Derin derin nefes alip berin rahat birakin kendinizi hiç acı falan hissetmezsiniz..
Asia Herşey yolundaysa 30. Hafta çatı muayenesi için erken değil mi? Bu muayeneden sonra doğuran olduğunu okumuştum. O nedenle genelde 38gibi yapilir