Kızlar merhaba 31+2 günlük hamileyim dün gece şiddetli ağrıyla acile gittim böbreğimde taş vardı oynamış sancı erken doğumu tetiklediği için kadın doğumdan progestron iğne ciğer geliştirici iğne ağrı kesici yapıldı sabah tekrar gittim nst çekildi oğlumda şükür birşey yok herşey iyi gidiyor sonra üroloji doktoruna gözüktüm taş idrarda ve knda enfeksiyon yapmış doktorumla iletişeme geçip 6 adet antibiyotik iğne verdi bide günlük kullandığım omega 3 magnezyum kan ve devit 3 var bu kadar iğne ilaç bebeğime bir zarar verir diye korkuyorm doktorumun kontrolünde ama insan endişeleniyor benim gibi bu durumu yaşayn var mı ?
idrar kültürü alındı tekrar ptesi yine gideceğim
şuankık gerek yok önceliğimiz bebek ama sancıların devam ederse stent takılıcak en son çare dendi 😣