Arkadaşlar çok tedirgin ve korkuluyum…
39+2 deyim bugün kontrolde açıklığa da bakıldı 0 açılma ve çok yukarda daha dedi hiç bir belirtim yok😑 ilk doğumum tam 38 de 2cm açıklıkla suyum gelerek başlamıştı.
Doktorum çarşamba izne çıkıyor bunun stresini de yaşıyorum. Salı sabah 8 de yatış yapacak yine aynı tık yoksa izin dönüşünü bekleyecek 4 gün yok sadece ama o arada gelirse ben ne yapacağım. Salı günü baktığında az da olsa ilerleme varsa suni sancıyla başlatacak.
Ne olur dua edin şu 3 gün içinde salı olmadan kendiliğinden gelsin gelen az önce kanamam oldu biraz ama oda alttan muayene yaptığı için normal dedi 😑