prensesannesimerve canim 5 gun once spinal sezeryan oldum ne aci ne cekistirme hic birini hissetmedim ve bebegimi benm yanima getirip opturdukleri o an bende onunla birlikte yeniden doğdum cok sukur o ani yasamayi bin kere daha goze alirim ben ki igneden ameliyattan tirsan insan ameliyata gule oynaya girdim sadece bebegime odaklandigim icin ve sonrasndada gram bas agrisi falan yasamadim cunku Turk kahvesi bitter cikolata nescafe dondurma bunlari yedim ictim doktorum ve hemsireler gelip gidip onu yedinmi bunu ictinmi diye sordular hatta eve gidincede devam et dediler sadece 2 kez kahvr ictim ve hic agrim olmadi cok sukur Rabbime korkma yani canm benm fikrim en guzeli spinal ben yaptiysam herkes yapar bence