Telatabih Merhaba arkadaşlar bu ay femera + inofolic combi + duphaston kullandım doktorum regl ın 21.günü progesteron istedi değerim 22 çıktı acana kullandığım ilaçlardan olabilir mi ? Daha önce kimyasal geçirmiştim onda bile 14,5 değerim ?