Bende bugün tam 7 . Haftaya girdim . Salı günü kalp atışını dinlemeye gidicez . 5. Haftada mise bulantım çoktu şimdi biraz azaldı . Çok korkuyorum bi sorun varmı diye bazen kasık ağrım geçiyo acaba kalbi atmıyor mu diyorum . Tüp bebekle oldu ya herhalde ondan . Allah herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin