Nurr24 Kızlar bazı zamanlar akşama doğru yani şuan aşırı derecede karnım şişiyo sertleşiyo sanarsın 6 aylık böyle bi şişme yok ilaçların etkilerinden ishal de oldum birkaç gündür benim zamanımda böyle olan var mı ne yapabilirim bu şişliğe rahatsız ediyo
Burcin-98 Nurr24 bende de oluyo canım ya 12.haftadan beri suan 14 haftalığım hala var hazımsızlık gibi ne yesem patlıcak gibi oluyorum normalmiş bu aralar sanırım
Umutluuu Nurr24 o dönemde bende de olurdu. Gaz şişkinliği ve sancısı mahvederdi 😬 ama geçiyo merak etmeyin 😌
Nuray23 Bende 11.haftanin icindeyim geceleri o kadar sisiyorum ki karnim patliycak gibi hissediyorum yatarken saga sola donemiyorum. Sabahlari da sislik inmis olarak kalkiyorum😁