y_tunc Zeysal güzel bir hafta ama benım kızım 6 bucuk aylık bebek gıbı dogdu canım hala küvezde gelişim geriliği oldugu için daha kendını toplayamadı
Kubrabulutt31 y_tunc Neden 33. Haftada doğum yaptınız bir sıkıntımı oldu, bebeğiniz küveze girdimi? Bende 13. Haftada serklaj oldum şuan 30+5 oldum korkuyorum heran gelecek diye
y_tunc Kubrabulutt31 plesenta yaşlandıgı için gelişemedi acil aldılar 25 gundur küvezde kendını toplamaya calısıyor