aydinaleyna61 Biz bugün 12 hafta 2 günlük olduk doktorum 16. Haftadan önce cinsiyeti söyleyemem dedi sizler kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyeti acaba
1prensesgeliyor aydinaleyna61 tam 12 haftalikken özele gittim ama doktorada söyledim ben devlete devamli doktora gidiyorum size sırf cinsiyet ogrenmeye geldim dedim. Bayagi bi bakti kıza benziyor dedi simdi 17 haftaligiz devlete bu sabah gittim doktor evet kesin kız dedi
aydinaleyna61 Ozlem_20 Peki kız mı erkek mi ultrason fotoğrafına bakan bir kaç aile büyüğüm bana erkek bu bebek falan dediler aşırı sabırsızlanıyorum öğrenmek için
aydinaleyna61 Nezosikra bana neden 16. Haftadan önce söyleyemem dedi acaba ben cinsiyeti ne zaman öğrenebilirim dedi şuan belkide belli dedi güldü ama 16. Haftadan önce söyleyemiyoruz dedi
Nasippp Nezosikra canım bende haftaya 13. Haftasında gidicem de belki bi tahmin alırım öncesinde bebeği hareketlendirmesi için bişey yesem fayda eder mi aceba ☺️
Babyaren aydinaleyna61 galiba trabzondasınız :) 61 görünce yazmak istedim. Devlette hangi doktora gidiyorsunuz??
Minikkus2021 aydinaleyna61 çünku 16.haftadan sonra net belli oluyor.daha erken yanilma payi var.benim doktorumda söylememisti 17.haftamda söyledi.
Nezosikra Nasippp inslalah seninkinide söyler canım çikolata falan ye vişne suyu iç girmeden yarım saat önce rabbim gönlünüze göre versin inslalah ❤🤗
aydinaleyna61 Babyaren evet canım trabzondayım Kanuni eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyorsun ben Trabzon’a geleli 4 ay falan oldu 3 kere doktor değiştirdim özele gitmeyi düşünüyorum ama gerek yok diyorlar önerebileceğin bir doktor var mı
seday93 ben özele gidiyorum ama doktorum 16. haftada olmadan söylemek istemediğini yanıltıcı olduğunu söyledi o yüzden bende ısrar etmedim 12. haftada söylenip değişen çok insan var 16da söylemek istedi bende tamam dedim :)
aydinaleyna61 seday93 Anladım canım benim doktorumda öyle düşünerekten söyleyemem dedi herhalde neyse sağlıklı olsun da cinsiyet önemli değil artık kendimi motive etme şeklim 😊😊
Babyaren aydinaleyna61 ben normalde özele gidiyorum İmperial de Kırhan bey var ona gidiyorum ama arada sırada devlete gidip farklı bir doktorun fikrini almak ve hemde bebişi görmek için gitmek istiyorum :) İmperialde Kırhan bey ve Dilek hanım özellikle tavsiye edeceğim doktorlar arasında :))
23nisan22m aydinaleyna61 ultrasonda bebek daha hareketli olsun diye bunları yiyin diyorlar ama eğer ikili test yapılacaksa böyle şeyler yememek daha doğru. Bebek çok hareket edince doktorlar ölçüm yapmada zorlanıyor.
Nezosikra aydinaleyna61 bebeğin hareket etmesi için canım burdaki postlarda okuyorum işe yarıyormuş tatli seyler yiyince daha cok hareketli oluyorlar