Ela_mom Merhaba güzel hanımlar 37+3 haftalıgım geceb hafta çok sık büyük tuvalete cıkıyordum son ıkı uc gundur çıkamıyorum geliyormuş gibi karnım ağrıyor ama yok süreklı tuvalete gıdıyorum ama yok tuvaletım varmış gibi his var sürekli sizdede oluyor mu
Neslihankk Ela_mom canım sancin geliyo olmasin benim sancılarım büyük abdestimi yapicakmisim gibi oldu 6 saat bekledikten sonra gittim hastaneye doğumumu yaptım bi kontrole git nst ye gir istersen
Ela_mom Neslihankk hiç aklıma gelmemişti bebek çok hareketlş karnım çok kasılıyor daha etken gelmez diye düşünmüştüm allah razı olsun gidiyim
Ela_mom Mihre haftasonu olduğu için doktorum yok pazartesi görünebilirim sorun olur mu doğum sancısı aklıma hiç gelmemişti karnımda çok kasılıyor
Neslihankk Ela_mom Kuzum bence bekleme en azından bi acile git nst de bakılsın sancin oluo olmadığına acil bi durumda doktorun zaten gelir bende gece büyük abdeste gidicem diye uykudan uyandim sana doğuma gittim belki senin öyle olmayabilir ama yinede icin rahat etsin en azından
Mihre Ela_mom Doğum haftalarına gelmişsiniz zaten.Belirtileriniz dahilinde ihtimal de yüksek.Acile gidip nst girebilirsiniz,eğer normal doğum olacaksa açıklığa bakarlar.Yerinizde olsam beklemezdim.İçinizde rahat eder her türlü.