Pembisanne yaklaşık 25 günlük taze anne olarak ve süt sağan bi anne olarak tavsiyem tekli alman çünkü ikili sağmak çok zor olur diye düşünüyorum teklide ben elimle tutuyorum çünkü sütyen değil büstiyer takıyorum bırakınca vakumlama azaldığı için süt falan akıyo ediyo biyerden desteklemek gerekiyo bence tekli yeterli bu arada bendede lansinoh var teklisi çok memnunum