Fatma2277 evet maalesef böyle bir ağrı oluyormuş gebelikte. Bendede var ben burada ki yorumlarda görmüştüm ama doktorumla henüz görüşmedim ama bende bu ağrının sebebini siyatik düşünüyorum çünkü yeri geliyor ayağımın üstüne basamıyorum ve gebelik öncesi belimde fıtık başlangıcı vardı ondan kaynaklı olabilir. Sizin doktorunuz ilaç verdi mi ?