ecembugra53 Deletedmom412 arkdasımda var doktor takibinden suan sorun yok doktor bazı bebekler gebelikte olabilir demiş takip altına her gittiğinde bakılıyor
Deletedmom95 Deletedmom412 bende de var canım bebek büyüdükçe böbreğe baskı yaptığı için büyüme oluyor
Tgbab Deletedmom412 benim sağ böbreğimde var doktor son hakkına kadar kullanmışsın artık hep soluna yatacaksın dedi ama ben şimdiden sol tarafım çürümüş gibi hissediyorum 😭
Deletedmom412 Nurunsl belimin sağ tarafı çok şiddetli bir şekilde ağrıyordu sadece sağ tarafına hep ağrı giriyordu
ecembugra53 Deletedmom412 herkesin durumu farklı tabi ben arkadasım oldu diye yazdım ne boyutta olduğu önemli durumu falan bebek büyüdükçe bazı kişilerde cok baskı yapıyor böbrek büyüyor cnm herkeste farklı örmek verdim sadece tabi kişiden kişiye göre değişir bu durum Allah kimseye vermesin
Deletedmom412 Deletedmom95 korkulacak bir şey değil ama dime daha da genişlerse bebeği alırız dedi 26 . Haftama girdim yeni ve de sağ böbreğini kaybedersin dedi
Deletedmom95 Deletedmom412 tövbe ya Rabbim hiç öyle bişey demedi doktorum. 27+4 üm bende. Doktorum “belli bi büyümeden sonra lokal anestezi ile idrar yollarına tel takılacağını doğuma herhangi bir engel olmadığını doğumdan sonra çıkarıldığını” dile getirdi.
Deletedmom95 Deletedmom412 rica ederim. 23+5 te sağ kasık ağrısı ile hastaneye gittim apandisit ten şüphelenildi o yüzden MR a girdim böbrek olduğu anlaşıldı
Deletedmom412 Tgbab ayyyyy banadaaaaa aynı şeyi dedi 😁 sen hep sağına yatmışsın devamlı soluna yat dedi bende alışık değilim böyle sola yatayım bol bol suuuuu bollll su günde 2,5 litre