Kızlar selam 34. Haftadayım doktorum göğüs ucu kremi kullanmaya başla dedi. Ben de lansinoh krem ve göğüs pedi aldım. Sabah kremi sürüp ped ile sütyen içine koyuyorum. Ama akşam pedi cıkardığımda ped üzerinde az biraz kahverengi kir gibi iz kalıyor halbuki duştan sonra yapıyorum genelde. Kir mi yoksa kahverengi göğüs ucunun izi mi cıkıyor krem ile birlikte bilemedim açıkçası. Böyle değişik bi durum yaşayan var mı aranızda?