Eminerd benim annem 6 sene önce dogurdu orda. Özelde doguracaktı ama tansiyon ve protein kaçagı olunca ozel hastane (üsküdar yunus Emre) resmen postaladı korkudan elimizde kalck diye. Kardeşim 980 gr dogdu şuan 7 yaşında. Ben kovid 19 geçirdim şuan negatif im ama korkuyorum durumum öyle böyle yetiyo özele o yüzden gitmiyorum. Ama bişey olursa tek tercihim Zeynep Kamil olur canım