Çok şükür bende doğurdum. Merhaba kızlar benim.gebeligim bol miğde bulantılı geçti ilk 3 ay ful küstüm sonra rahatladım 14 CÜ haftada oğlumun olacağını öğrendim ondan sonra yavaş yavaş hazırlıklarına başladık 2 yaşında bir ablası var oda olunca hamileliğim çok çabuk geçti gelelim doğuma 39 hafta 4 günlükken Ankara şehir hastanesi ne gittim ne sancı ne açılma hiç biseyim yoktu tabi benim normal doğum yapmamış bir mucize gibi bişey hiç acilmam olmuyo ilk kızımı normal doğum yaptım ama 74 saat suni sancı aldım 4 santimle doğuma girdim ve baya kestiler beni doktorum bundada 41 doldurunca suni sancı verecem dedi kendi sancım gelmediği için eğer yine aynı olursa 24 saat sonra sezeryan dediler bende direk sezeryan istedim ama kabul etmediler devlet etmiyo, eşimde kizimizda çok çektim gel bunda çekme deyip özel hastaneye geçtik hemen orda doktor seçimimi yaptım bı kaç kerede gitmiştim zaten doktorum çok çekmişsin pazartesi gel sezeryanda alalım dedi oğlumda gördüm suyum çok fazlaydı idare et iki gün dedi doktor pazartesi sabah 6 dan sonra aç kalacan dedi 2 de doğuma alacaz dedi tmm dedim sabah kalktık eşim kızım ben güzel bı kahvaltı yaptık tabi ben heycandan miğde bulantısından yiyemedimevleri temizledim 12 de hastaneye yatışım yapıldı serum filan taktılar saat 2 buçuk gibi amaliyathane hazır deyip beni almaya geldiler eşimle kızımı bırakmak çok zor oldu kızım elimi tutu anne beni bırakma diye ağladı tabi amaliyat haneye kadar bende ağladım 😭amaliyat haneye girdim çok bekletmediler hemen doktor kağıtları imzaladı beni sedyeden yatağa aldılar hemşireler hazırlığa başladı ben çok titriyodum doktorum niye titriyon üşüdünmü dedi bende hayır korkuyorum dedim korkma kendini serbes bırak dedi anestezi doktorum belden iğneyi yaptı konuşa konuşa beni çok sakinleştirdi sonra ayaklarımda sıcaklık hissettim önüme örtüleri örtüler başımda iki hemşire benimle ilgileniyodu konuşuyordu çok tuhaf cekistirmelerini filan hissediyorum ama acıma hissi asla yoktu 5 10 dk sonra oğlum dunyaya geldi ağlama sesini duydum bak annesi diye gösterdiler ilk gördüğümde ağladım sonra hemşire soğuk üstünü giydrek diye götürdü üstünü giydirdiler tekrar getirip yanama yatırıp öptürdüler sonra babaya teslim edecez diye götürdüler 20 dk sonrada bende çıktım odama aldılar üstümü yerleştirip hemen bebeği kucama verdiler maşallah oğlum acıkmış hemen tuttu mememi eşimde yardımcı oldu doğumdan 6 saat sonra yataktan kaldırmaya geldiler ilk sontayi çıkardılar üstümü giydirip iki hemşire kaldırdı ilk kalkma çok önemli hemen kalktım iki üç adım attım sonra eşim gezdirdi hiç yatmadım desem yeri var bebek uyudukca emzirdikce gezdim hemen toplad abartıkları kadar ağrı sızı olmadı biraz dikislerim agriyodu salı günü 12 de taburcu oldum çok şükür herşey çok güzel geçti şimdi oğlum 5 günlük oldu cuma günü oğlumun göbek bağı düştü ilk duşunu aldı şimdi mış gibi uyuyo bal oglum ablasıda onu çok seviyo biraz opecem diye sıkıyor ☺️☺️😍