Kizlar ya kafama birsey takiliyor. 21 haftalik gebeyim elhamdulillah. Oldukca hareketli oglum. Fakat dun tekme vs atmadi boyle cok cok hafif hareket etti. Biliyorum bu haftalar duzensiz ama birsey dikkatimi cekti. Daha once de burada arkadaslar cikolata ye hareket eder demisti doktora giderken denedm bebek uyudu. Sonra bu iki gundur de tatli yapmistim onlari yedim yine hareketlerde azalma var. Bu sekilde tatlinin ters etki yapmasi mumkun mu sizce ? Yoksa tevafuk mu oldu da ben boyle dusunuyorum ?