Deniz_deniz123 Feyzaaa1 yok bilmiyomda belirti varmış ondan yapmış zaten en büyük belirti gecikmesi ondan sordum
Kmndas Deniz_deniz123 yok canım bizim buradaki eczane kapalıydı cumartesi bugün unutmuşum yarın nöbetçi eczaneden alcam gidip