2 gün önce de bi post acmıstım arkadaşlar 38 hafta oldum gece sancım vardı suyum geldı sandım devlete gıttım doktor yok dıye kızdı bi kız yatırdı acıklıgıma baktı nstye bagladı 3 cm acıklık var sancın yok ddı eve gınderdı sancı olursa evde cek snra kendı doktoruna got dıye ertesi gunu özele gittik ne olur ne olmaz dıye baska bır doktor ultrasona soktu bebek ıyı dedı catı muayenesı yaptı ama ben bı gun oncesınden catı muayenesınde col kotu oldum yuruyemedım sancılarım daha artmıstı korkfum basta neyse baktı ben yıne cığlık cığlığa doktor hc acılman yok dedı kım 3 cm acılma var dedı sana snra tekrar bakmak ıstedı ama ben artık aglıyorum gormem lazım acıklık var demıs bıdaha bakmam lazım dedı bırdaha baktı ben tabı dogum yaptım nerdeyse ple acı cektım yok dedı doğum flan yok hıc acılman yok dedı sezeryan olursun kımseyı ugrastırma sen dedı Allahım ağlayarak cıktım tabı hem acıdan hem 2 gundur yasadığım karmasadan suan acıklık varmı yokmu hc bılmıyorum kafayı yedım carsamba gunu de yıne devlette kontrolum var oda bakmak ıstıcektır ama benım gücüm yok korkuyorum gıtmeye resmen