Selam Kizlar 15.haftalik hamileyim. Cok kötü kabiz olmusum.afedersiniz tuvalete geçtiğimde cok ikiniyorum zorluyorum kendimi buda bebek için iyi degil. Doktora söyledim şurub yazdı ama hiç bir işe yaramıyor. Zeytinyağı içiyorum oda fayda etmiyor.kuru kayisida öyle. Soğuk süt içsem işe yararmi yada tavsiyeniz varmi