Pazartesi 30 Nisa’n günü kontrole gittim. 39+3 tüm. Doktor sancın Yok herşey iyi haftaya gel dedi.Beklemek dahada heyecanlandırmıştı doğuramıcam sandım eve geldim kandil diye kuranımı okudum ettim yattım.ertesi gün 1mayıs diye eşimde bende uyuruz Yorgun’um dıye uyuduk .Gece 3te suyum geldi.Gayet sakindim eşimi kaldırdım eşim hemen çantamızı almaya gitti.Eksikler kontrol edilip hastanenin yolunu tuttuk.Çok tuhaftır normalde heyecanlı olan ben zerre korku yoktu.Eşim hemen ailelere haber verdi.hastaneye gittim.Doktor hemen ultrasona baktı.Alttan muayene etti sıfır açılmam vardı.İlk defa alttan muayene edildiğim için kendimi çektim kastım rahat edemedim.Ama hiç kendinizi kasmayın o olacak kaçış Yok hemde açılma 10cm olana kadar.Beni Doğum değil alttan muayene korkuttu.gece 4yatış yapıldı.Kendı sancım hiç yoktu .sabah 10gibi sancı verildi yavaştan hissetmeye başladım.saat 17:30a kadar sancıyı çektim.Benim kuyruk sokumum agrıyodu sancıyla belim kopacak sandım.17:30da ıkınmamı söylediler istedıklerı gibi ıkındım.Saat 17:48de Bebeğim dünyaya geldi Zaten Doğum anı hiç hissetmedim ne kesiği ne çıktığı anı .Ne ara doğdu anlamadım.Ama dikiş çok uzun sürdü bebeğimin kafası büyük olduğu için dikişte fazla oldu 20dakika dikiş sürdü.Onuda çok agrılı hissetmıyosun.Ama ben Meryem ana otunu okumuştum annemler suya attı ve bence faydasını gördüm .Sıfır açılmam olduğu ve ilk Doğum oldugu için sancıyı çok çektim .Ama sonrası puf rahat .Güçlü girersen Doğuma kolay geçiyo .Allah herkese kolay doğumlar versin ☺ Beni Doğum değil kuyruk sokumu çıkıntısı Doğumla dahada incinmesi mahfediıyo yoksa gerçekten hiçbir sıkıntı Yok