Merhaba kızlar yeni doğum yaptım ama yavrum da çok az enfeksiyon varmiş. Bu durum beni asiri üzdü böyle olup hemen atlatan var mı bir sorun daha çıkmıyor değil mi sonradan hafifte sarılık var dendi içim çok tuhaf çok uzuluyorum. Anne olduğum andan itibaren bir saniye bile ayrı kalmak benim ciğerimi yakıyor resmen.