Geçen hafta yanlış alarm oldu kızlar doğuruyorum sandim boşuna yattım bir gece şuan 39+5 im sabah 8 de uykumdan uyandıran sancim oldu tuvalete kostum ishal olmuşum adet olckmsm hesabi ağırlardı ve gerçekten ishal olmuşum.. dakika tutmaya başladım yattım dinlendim gezdim yürüdüm duş aldım ama geçmedi sancılar 15 dakikada sonra 13 10 ve şuan 8 dk da bir geliyor 1 dakika bazen 1 dakikadan fazla sürüyor nefes egzersizi ile ağrıyı haklamaya çalışıyorum sizce bu gerçek doğum sancısı mi yine yanlışlık olmasın bir yardım edin banaaaa