ikicocukannesii benımde gönlümdeki kızdı yada oyle ıstedıgım ıcın kendımı oyle hıssettırdım. Doktor bugun %95 erkek dedı ama 4 aylık ken kasım basında tekrar bakarız dedı ama ben yanılıcagını sanmıyorum ben soylemeden cınsıyeti belli soylememi isterseniz söylerim dedi