Gok-Cag-26 ayazmoms41 doktorumun dediğine göre 12 saatte 10 hareket olmadı gerekli, şiddeti önemli değil dedi canım. Ama 32. Haftadan önce çok hissedilemeyebiliyor diye 32. Hafta itibariyle saydırıyor
NefesAyza Gok-Cag-26 23 haftaligiz ufak ufak tekme hissediyorum günde 10 dan fazladır maşallahı var sanırım benim kızın 🤭🤭🤭
Fatmasert Hayatuysal34 gün için de hic değil de sadece 1 veya 2 kere hissediyom cnm onun dışında hiç yok önce daha hareketliydi
Gebegunlugu Gd1992 hissetmediğn zaman uzan ve karnınin her bolgesine tokat şeklinde vur canm öyle hafif dgl sert vur illaki küçük te olsa bir tepki veriyor uyusada
Beker Gd1992 vallaha ben oynamadığında tatlı şeyler tüketiyorum ve bazen karnıma hafif bastırıyorum🤦♀️ hep hareket etsin istiyorum çünkü 😭
NefesAyza Gok-Cag-26 şimdilik çok şükür uyku sorunumuz yok ama ileride beni neler bekliyor hiç bir fikrim yok açıkçası 🤭 umarım hiç birimiz zorlanmadan atlatırız bu süreci 😌😌🙏🏻