Merhaba kızlar yeni üye oldum size birşey danışmak istiyorum adetime 7 gün kala idrar testi yaptm kaşıklarım agryrdu enfeksiyon var die tahmin ediyordum doktor idrar sonucuna bakınca gebelik var gibi ddi kan tahlili aldı 2 gün sonra 1.20 cıktı gebelik yok ddi . Aradan bi kaç saat geçtikten sonra kahverengi bi akıntı oldu ve devamı gelmedi adetime 5 gün var bu durumu yaşayanlar varmı lütfen yardımcı olun…