Blt67 Sabah uyandığımda hicbiryerim agrimiyordu karnımdaki ağırlık gtmisti sanki kendi kendime garip oldum şimdi belirtiler geldi ama üstüne belim ağrıyor bel ağrısı normal mi uzansam dahi ağrıyor hiç rahat değilim