Merhaba hamişler
31+5 de doğumum gerçekleşti ayın 2 sinde ama değişik bir doğum ve ilk doğumum erken doğum riskim vardı baştan beri çift rahmim vardı bebek sağ rahimdeydi 35 haftalıklen sezeryan durumum vardı çocuk sıkışmadan alalım diyordu dr ve hamileliğimin başından beri her hafta proluton iğne oluyordum prosten fitil sabah akşam kullanıyordum ama bizim bebiş bekleyemedi😊 25 nisan kasılmalar başladı ama normal yalancı sancılar diye umursamadım çok ertesi günde devam etti bi sonraki günde devam etti ama bu sefer renklenme olunca dr aradım gel bakalım dedi ilk defa alttan muane etti ve rahim ağzım 10 cm kalmış ve hemen yatırcam seni hastaneye dedi eve gidip kıyafet almama bile musade etmedi yatıcaksın dedi 27 hastaneye yattım bebği tutmak için serumlar iğneler ciğer geliştiriciler vb tedaviler başladı salıya kadar yattım salı sancılarım başladı ben fethiyede yaşıyordum sancılar başlayınca 1cm açılmam olmuş sancılar nstde 72 çıktı seni dediler sevk edicez bebek olursa 31 haftalık bebek bizim yenidoğanımız kapsamlı değil dediler tutamıyoruz bebeği denizli özel sağlığa sevk verdiler 2 mayısta ben bu arada baya sabcılandım diyazemli serum taktılar ambulansa bindirdiler çıktık yola 2.5 saatlik yol sancı çeke çeke geliyoruz denizliye 20 dakka kala suyum patladı ve doğum başladı ambulansı yol kenarına çektiler başımda ebe ambulans hemşireşi ambulans doktoru doğum gerçekleşti bide makat doğum oldu biraz zorluk çektim o arada başka bşt ambulans ile denizliden çocuğun kuvezi geldi bebeği hemşire kucağına aldı minicikti gözüm onda o ara ebe eşini çıkarmaya çalışıyor ama ağrım acım herşeyim geçti bebeğimi görünce ama kucağıma alamadım kokusunu duyamadım hemen diğer ambulansa kuveze aldılar tabi eşim arkadan arabayla geldi dört dönmüş ambulansın etrafında bebeği oda uzaktan gördü hemen tekrar yola çıkıldı hadtaneye geldik bebeğim yenidoğana ben odaya alındım biraz toparlayınca bebişimi görmeye gittim minicik 1600 gr doğdu ertesi gün taburcu oldum 4 hafta bebeğim kuvezde kalıcak dediler gün aşırı 5 dakka görme şansımız var daha dokunamadım olsun sağlıklı olsun bunada şükür 🙏 bir aylık ev tuttuk burda hidip geliyorum herhüm sütüm oldukca süt götürüyorum böyle işte arkadaşlar buda değişik bir doğum hikayesi olarak paylaşmak istedim herkeze hayırlı doğumlar bir avazda kurtulursunuz inşallah sizde bana dua edin durumu sağlıklı bir şekilde kavuşayım ❤🙏😊