İlk 19.haftama gelene kadar kel kalacağımı düşünmüştüm saç aralarım çok açılmıştı saçım ince telli resmen keklik başlangıcı var gibiydi 19.haftadan sonra herşey normale döndü çok şükür saçım toparlamaya başladı 22+6yız herşey yolunda 👍🏻 yapacak pek bişe olmuyor ilk trimesterde zamana bırakmak en iyisi 😊