Zeynepak Bende beyaz akinti var sizdede oldumu yada oluyormu ?? özellikle calisirken ayakta Daha cok geldigini farkettim. 7 saat ayakta calisiyorum mudur olarak biraz korkuyorum aranizda calisan varmi ayakta tecrubenizi cok merak ediyorum zararlimi
aykhmedlee Zeynepak bende hamileliyimin başından beri beyaz akıntı var yani normal ama keskin kokusu olursa yada sarımsı olursa enfeksiyon ola bilir ben 17 haftalığım ve hala var öyle akıntı normal ama kokusu ve rengi değişmedikce
ecemeric Zeynepak Ben şuan çalışmıyorum fakat ben de 5+4 haftalık hamileyim benim de akıntım oluyor sürekli. Doktor normal demişti canım
Zeynepak aykhmedlee çok teşekkür ederim 🥰🥰 çok açık renkli ve kokusuz rahatsız etmiyor çok şükür. Sağlıkla bebitolarimiza kavuşuruz inşallah ❤️❤️
Zeynepak ecemeric teşekkür ederim 🥰 çok şükür endişelenecek birsey değil demek. Sağlıkla kavuşuruz bebitolarimiza inşallah🥰❤️
Zeynepak aykhmedlee 5+1 haftalik daha çok yeni :)) heycanli bekleyiş içerisindeyim 🥰 iki hafta daha geçsede ultrason vakti alsam 🥰🥰görebilsem hersey yolunda olduğunu içim rahatlar
Haticerdogann Kızlar benimde 5+1 ama öğrendiğimden beri kahverengi akıntı geliyor keseyi gördük doktor beklicez böyle olabilir ilk zamanlar dedi progestanda içiyorum 2 haftadır ama devam ediyo hala bi tane düşük yaşadım iki ay önce çok korkuyorum şimdi
incikinannesi Haticerdogann progestanı içmek yerine fitil olarak kullansan? Doktoruna bi danış tabi öncelikle vajinal fitil daha etkili diye biliyorum