Seilz 39+1 olduk bu gün bizde 2 gün önce sabah peöbe lekelenmem oldu nişan olduğunu yorumlayan arkadaşlar oldu burada doktorumda doğumun yakın habercisi dedi ama bizdede tık yok nadiren ara ara hafif regli sancısı oluyor onun dışında birde krem gibi beyaz akıntım oluyor gün içinde onun dışında hiç bir belirti yok bekliyıruz 😌