Kızlar merhaba, başına gelen varmı veya bilgisi olan.??
1 sene öncesinde kimyasal gebelik geçirdim, düşükten sonra kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmuştum. Şuan 7+3 gebeyim.
oksapar iğne, coraspin ve progestan hap kullanıyorum. Dün kanamam oldu kendi doktorum pazartesine kadar yok, nöbetçi doktor riskli olduğu için kalçadan iğne verdi onu vurdurduk. Kan uyuşmazlığı iğnesi bidaha vurdurman lazım dedi. 1 sene öncesinde Düşükten sonra vurdurmuştum zaten ikinciye gerek varmı ?? Başına böyle olay gelen iki defa kan uyuşmazlığı vurduran varmı??
teşekkürler şimdiden