Kubra0410 bebekle ilgili çok önemli ve son tarama olduğu için ben prof.bi prinatolog yapmasını istemiştim. O yüzden murat yayla’a gittim. Kocamla benim doğum kilolarımızdan tutunda annelerimizin doğum yaptığı yaşa kadar sordu. 1 saat tarama sürdü. Bütün ölçümleri 2 defa yaptı. 1buçuk saatten fazla kaldık içerde. Nişantaşı’da kendi muayenehanesine gittim ben, normalde acıbadem kadıköyün doktoru ama hastaneye girmek istemedim. 850tl ödedik ama her kuruşuna deydi.