Preeklamsi olmadı ama tansıyonum ara ara yuksek cıkıo ilk gebelıgım de hıc ılac vermediler yukseldıgı ıcın 34 haftalık erken doğum yaptım sukur oğlum ıyı doğdu ama hamilelikte ılac vermeleri lazımdı simdi ikinci gebelıgım Bunda ecopirin başladı bu ilaçlar tansiyonu dusurmek ıcın mı bılmıorm ama bebeğe kan akışı daha ıyı gitsn ve oksijensiz kalmasın dıe verılıo