Azramina21 ben küçükken kayıp ettiğim için doktor 2 defa adet görmen yeterli demişti 1 kaybımdan 4 ay sonra hamile kalabildim hemen kalamadım 2. kürtajdan sonra 3 4 ay ben düşünmüyordum kendimi toplamak için sadece 1 defa adet oldum ikinci ay hamile kalmışım plansız şekilde 😊 şuan 33 haftalık olduk 🥰