Didem9520 amin insallah cok zor evlat acisi. Aslinda stres olmuyorum ilk zamanlar bi korktum acikcasi yine basima gelir diye ama sonrada allaha tevekkul ettim dedim her sey nasip elimden ne gelirse yapiyorum gerisi takdiri ilahi . Rabbim bu evlatlarımızı ssglkls almayi nssip etsin insllah